بنات مدينة نصر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

بنات مدينة نصر

تعارف وصداقة

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

شاهد اغنية شعبان عبدالرحيم الجديدة يابن الكلب...والله مسخره!!!!؟

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
شيماء
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى
شيماء

شاهد اغنية شعبان عبدالرحيم الجديدة يابن الكلب...والله مسخره!!!!؟ Empty
مُساهمةموضوع: شاهد اغنية شعبان عبدالرحيم الجديدة يابن الكلب...والله مسخره!!!!؟   شاهد اغنية شعبان عبدالرحيم الجديدة يابن الكلب...والله مسخره!!!!؟ I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 06, 2009 12:57 pm

ايبدو ان المطرب الشعبى شعبان عبد الرحيم اصبح من هواة المفاجاءات خاصة فى اغانية ..

حيث كشف شعبان خلال لقائه ببرنامج دويتو عن احدث اغانية والتى تحمل إسم " يابن الكلب " .. وتقول ..

" كلب ياكلب يابن الكلب .. ده انا حبيتك يابن الكلب ، كلب ياكلب يابن الكلب .. دانا رابيتك يابن الكلب ..انا حميتك يابن الكلب .. نسيت بيتك يابن الكلب ".

كنت تشوفنى ترقص ديلك ..اوعى تقول ان ما فيش غيرك ، لا فيه يجى مية كلب .. كلب ياكلب يابن الكلب ..لأ فيه غيرك يجى مية كلب ..هااااااااااا".

كنت هجيبلك كلبه نتاية .. وانت بسرعة تقل معايا..وتسيب بيتك يابن الكلب دا انا حميتك يابن الكلب ".
اسماء الهواري
۞ عضو نشيط ۞
۞ عضو نشيط ۞
اسماء الهواري

مُساهمةموضوع: رد: شاهد اغنية شعبان عبدالرحيم الجديدة يابن الكلب...والله مسخره!!!!؟   شاهد اغنية شعبان عبدالرحيم الجديدة يابن الكلب...والله مسخره!!!!؟ I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 06, 2009 1:20 pm

يع’ـِـِطـيك الع’ـِـِأإفيه يـأإلغ’ــلاأإ

آلف شـكـــرـر لـكع’ــلى ـآ هاليدين مشـكـوـور

الله لايحرمنا هالابداااااااع يالغلا
شيماء
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى
شيماء

مُساهمةموضوع: رد: شاهد اغنية شعبان عبدالرحيم الجديدة يابن الكلب...والله مسخره!!!!؟   شاهد اغنية شعبان عبدالرحيم الجديدة يابن الكلب...والله مسخره!!!!؟ I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 08, 2009 2:44 am

شكرا ع المرور الكريم يا عسولة

شاهد اغنية شعبان عبدالرحيم الجديدة يابن الكلب...والله مسخره!!!!؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اليسا اغنية (يا عالم..........) من البوم 2008 ايامى بيك